Tag et kørekort lynkursus hos os

Skal du hurtigt ud på vejene, så tag et hurtigt kørekort

Er tiden knap, og skal du bruge dit kørekort hurtigst muligt? Hvis ja, så er vi den helt rigtige køreskole at kontakte. Hos Dahlbergs køreskole tilbyder vi lynkursus til kørekort, og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Vores køreskole er beliggende i Hedehusene, men vi har flere elever, som kommer fra Roskilde, Taastrup og de omkringliggende byer for at få et hurtigt kørekort hos os.

Vi sikrer at du bliver en kvalificeret bilist på kort tid

Selvom et kørekort lynkursus tager væsentlig kortere tid end et almindeligt kørekortsforløb, så garanterer vi dig, at du bliver rustet med de bedste forudsætninger for at blive en god bilist.

Et hurtigt kørekort kræver, at du som elev sætter god tid af i din kalender. Du skal regne med, at kurset tager omkring 3 uger, og vi anbefaler, at du har din lægeerklæring og førstehjælpsbevis klar til første undervisningstime.

Du vil i fællesskab med din kørelærer tilrettelægge dit forløb inden for den afsatte tidsramme, så du kan komme hurtigt ud på vejene. Som sagt, så går vi ikke på kompromis med hverken kvalitet, undervisning eller sikkerhed, fordi du vælger at tage lynkursus. Så hvis du skal bruge dit kørekort snarest muligt, så kan du trygt tage et lynkursus til kørekort hos os.

Kontakt os og book tid til et hurtigt kørekort her

Hvis du er interesseret i at booke et lynkursus til kørekort, eller hvis du usikker på om et hurtigt kørekort er det rette for dig, så er du meget velkommen til at kontakte os. Vi tager gerne en snak med dig om, hvad der passer bedst til dine behov. ​

Vi glæder os til at undervise dig!