Kørelærer med fokus på dig og dine behov

Vores kørelærer hjælper dig sikkert ud i trafikken

Er det blevet tid til at tage kørekort, og leder du i den forbindelse efter en professionel og ikke mindst erfaren kørelærer, som kan hjælpe dig med at blive en dygtig bilist? Hvis ja, så er du havnet det helt rigtige sted.

Hos Dahlbergs Køreskole tilbyder vi professionel og grundig teori- og kørerundervisning til folk fra blandt andet Hedehusene, Roskilde og Taastrup. Vælger du at tage kørekort hos os, vil du få en dedikeret underviser, som med garanti vil få dig trygt ud på vejene.

Din kørelærer i dag og i morgen

Vi finder det særdeles vigtigt, at vores elever føler sig trygge, når de vælger at tage deres kørekort hos os. Tryghed og tillid er to vigtige elementer, når man skal til, at tage kørekort for første gang. Derfor har vi hos Dahlbergs køreskole et motto som hedder ” din kørelærer i dag og i morgen”.

Det betyder altså, at vi ser vores elever, hvor de er. Vi tilbyder derfor også skræddersyet undervisning i øjenhøjde, så vores elever kommer bedst muligt igennem forløbet. Vores kørelærer tager sig altid god tid til sine elever, så de i sidste ende føler sig helt trygge ved selv, at indtage vejene for første gang.

Kontakt os og hør mere om vores priser her

Hvis du er interesseret i at høre mere om vores køreskole, eller hvis du godt kunne tænke dig at høre mere om vores priser, så er du meget velkommen til at kontakte os. Vi tager meget gerne en uforpligtende snak med dig, inden du træffer din endelige beslutning.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Følg med på Facebook

Følg os og få større indbik i vores hverdag og meget mere.

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Dahlbergs køreskole

Hovedgaden 440, 2640 Hedehusene