Generhvervelse af kørekort – få dit kørekort igen

Vi får dig tilbage på hjul igen

Har uheldet været ude, og er du blevet frakendt dit kørekort? Hvis ja, så er du kommet til det helt rette sted. Hos Dahlbergs Køreskole har vi stor erfaring med at hjælpe folk med at genhverve deres kørekort.

Så hvis du leder efter en professionel køreskole, som kan hjælpe dig med at få dit kørekort igen, så giv os endelig et kald.

Vores køreskole ligger i Hedehusene, men folk kommer også gerne fra Roskilde, Taastrup og de omkringliggende byer for vores hjælp til generhvervelse af kørekort.

Få nye kompetencer i trafikken

Vi ved, at for de fleste som skal genhverve deres kørekort, så er det ikke den nye køreprøve som bliver et problem. De fleste som mister deres kørekort, er nemlig erfarne bilister, som er vant til at begå sig i trafikken.

Vi vil derfor blandt andet arbejde på, at komme af med dine dumme vaner i trafikken, ligesom vi vil genopfriske alt det teoretiske, så du er helt klar til at gå op og bestå din nye kontrollerende teori- og køreprøve igen. I fællesskab med dig, vil vi ligge en plan for dit generhvervelsesforløb, så du hurtigt kan komme ud i trafikken igen.

Husk at du på forhånd skal søge om tilladelse til generhvervelse af kørekort på Borgerservices hjemmeside.

Ring og hør mere om generhvervelse af kørekort her

Hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan generhvervelse af kørekort foregår hos, så er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os.

Vi ser frem til at høre fra dig!